pedd123 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hei, Har nå vært sammen med kjærsten min en god stund. Vi har forsåvidt et godt forhold, men har noen opp og ned turer innimellom. Vi er 17 år btw å bor ikke sammen.En gang var hun hos sin kompis, det er greit nok det at hun har guttevenner osv det bryr ikke jeg meg om, men denne ene gangen så fikk jeg flere bilder over facebook og snapchat at hun lata som hun fingra å sa hun var kåt (relaterte til meg).Dette har skjedd mange ganger. Hun drev også å dro ned buksa og trusa så hele rumpa syntes for å sende snaps osv. Jeg syntes ikke det er vanlig oppførsel når man er i et forhold, jeg kunne hvertfall ikke gjort noe sånt om det ikke var greit for den andre parten.Men nå igår så dro hun til han for å drikke kun de to, hun skulle også sove der virkret det som. Da fikk jeg masse medinger å snaps fra de begge, men jeg overser det bare fordi jeg syntes det blir så dumt sånn de oppfører seg, akuratt som om hun prøver å få meg sjalu. Hun sier ikke ifra eller noe, plutselig er hun bare der.bare det syntes jeg er veldig rart å feil når man har en kjæreste. Hun åpner seg 10 ganger så mye for han, hun kan liksom drite seg ut å være seg selv mye mer enn det hun er med meg. Hver gang hun er med han, blir hun mye kåtere ovenfor meg å sender masse meldinger, jeg pleier å overse det fordi hun kun gjør det når hun er med han. Hun sier også at hun er sånn fordi hun har kjent han så lenge å blir så rar når hun er med gutte venna sine. Det eneste de prater om er knulling, fitte og pikk for å være ærlig. Jeg har sagt ifra å alt, men dagen etter får jeg bare en laaang melding om hvor lei seg hun er og at hun ikke mener det sånn. Har lurt på om jeg bare skal dumpe hele kjærringa om hun har et så mye bedre fohold med kompisen sin enn med meg. Hva ville dere gjort, er det noe å spare på om hun driver på sånn med andre gutter?unnskyld for en rotete tekst, er ikke såå god på det.Takk for svar, trenger veldig gjerne tips Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Spørsmålet er vel om du er forelsket eller ikke.. Man dumper som regel ikke ei dame man er forelsket i.... Så alt er jo avhengig i hva du mener det er verd. Hvormye slit og helvette dama du er sammens med skal dra deg gjennom.. og visa versa.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 bare det syntes jeg er veldig rart å feil når man har en kjæreste. Hun åpner seg 10 ganger så mye for han, hun kan liksom drite seg ut å være seg selv mye mer enn det hun er med meg. Hver gang hun er med han, blir hun mye kåtere ovenfor meg å sender masse meldinger, jeg pleier å overse det fordi hun kun gjør det når hun er med han. Er det så viktig hvem som planter treet så lenge du høster fruktene? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Sånn ting er noen ganger, du veit mer om dette enn det vi gjør. Selv vil jeg anbefale deg å finne ut av dette på egenhånd, tror nok du veit hva du burde gjøre. Lenke til kommentar
pedd123 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Spørsmålet er vel om du er forelsket eller ikke.. Man dumper som regel ikke ei dame man er forelsket i.... Så alt er jo avhengig i hva du mener det er verd. Hvormye slit og helvette dama du er sammens med skal dra deg gjennom.. og visa versa.. Jeg var forelsket hvertfall, nå om dagen er det ikke så mye følelser egentlig. Jeg er generelt dårlig på følelser, ikke pga hun eller noe, men mer at jeg ikke finner de i meg selv lengere. Det er også utenom "kjærlighetslivet" Men tusen takk for svar Lenke til kommentar
pedd123 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Sånn ting er noen ganger, du veit mer om dette enn det vi gjør. Selv vil jeg anbefale deg å finne ut av dette på egenhånd, tror nok du veit hva du burde gjøre. Var litt dårlig forklart av meg, mener bare at man skal holde klæra på ovenfor andre når man er i et forhold. Men takk for svar Lenke til kommentar
pedd123 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 bare det syntes jeg er veldig rart å feil når man har en kjæreste. Hun åpner seg 10 ganger så mye for han, hun kan liksom drite seg ut å være seg selv mye mer enn det hun er med meg. Hver gang hun er med han, blir hun mye kåtere ovenfor meg å sender masse meldinger, jeg pleier å overse det fordi hun kun gjør det når hun er med han. Er det så viktig hvem som planter treet så lenge du høster fruktene? Jeg mener det, hadde han ligget med hun hadde hun ikke sett så mye til meg lengere Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Du har allerede sagt ifra til henne og det hjelper visst ikke, så det avhenger bare av om du orker å ha det sånn i lengden, for hun kommer neppe til å slutte med det første. Vil du fortsette å være i et forhold hvor du ikke lenger har så mye følelser for jenta og det gjør mest vondt? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Virker ikke som at hun har noen intensjoner eller lyst til å ha seg med han, så da blir vel bare spørsmålet om du takler måten ho er på sammen med han. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 bare det syntes jeg er veldig rart å feil når man har en kjæreste. Hun åpner seg 10 ganger så mye for han, hun kan liksom drite seg ut å være seg selv mye mer enn det hun er med meg. Hver gang hun er med han, blir hun mye kåtere ovenfor meg å sender masse meldinger, jeg pleier å overse det fordi hun kun gjør det når hun er med han. Er det så viktig hvem som planter treet så lenge du høster fruktene? Jeg mener det, hadde han ligget med hun hadde hun ikke sett så mye til meg lengere La meg si det på en annen måte: Er det så viktig hvorfor hun er kåt så lenge det er du som får glede av kåtheten? Ellers ville jeg ikke vært så redd for at hun skal ligge med ham. Det høres ut som han er omtrent på friendzone level 500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå