Gjest member-296438 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Rakk det! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hun rakk dette heldigvis denne gangen , det er ikke alltid trafikklysene tar hensyn til gåstolbrukernes mangel på fart i fotgjengerfeltet. Og det er vel de færreste som er like kvikk som hun på løpehjulet i et tidligere foto. Godt observert og fanget. Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Du har med de rette ingredienser: Person, fare og varsel om fare og ikke minst resultatet kom også med .Betryggende : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Ser vi kan puste lettet ut. Godt observert ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Der har jeg fordel med el. rullestol for da rekker jeg over på høyeste hastighet - 10 km/t.. Men venter på den dagen en syklist treffer meg midtskips for de gir fan i lysa. Da ska'n få smake stokken attåt etter å ha gått på trynet i asfalten. Ikke noe du rådde over, men det hadde blitt enda litt bedre med bilen nærmere fotgjengerfeltet. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Det hadde nok gått bra uansett, tror det er en hensynnsfull sjåfør. Han/hun har plassert seg i god avstand til feltet. Et godt observert bilde og en god tittel! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Takker for kommentarer på denne skrulla som rakk over veien. Jeg rakk det ikke...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg