AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hei, hadde med legen på et møte og fikk tilsendt faktura i posten, så den er jo grei. Men så logget jeg meg inn på Helse Norge og fikk se at egenandelen ikke er registrert med tanke på frikort. Men har et stykke igjen der. På forhånd takk for svar. Anonymous poster hash: 60cc9...a0f Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hva er spørsmålet ditt? Egenandeler som er betalt vil registreres i løpet av noen uker, ca 3-4 om jeg ikke husker feil. Virket som om det var det du lurte på Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Nå må jeg le haha hadde rett og slett et dumt spørsmål som jeg skal holde for meg selv. Men hvis det tar 3-4 uker, så har jeg fått svar på det, for så lang tid har det ikke tatt. Anonymous poster hash: 60cc9...a0f Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Det følger av egenandelsregisterforskriften § 8 at en egenandel skal innrapporteres til myndighetene 14 dager etter betaling eller utfakturering. Legg på et par dager for myndighetenes internkontroll. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå