anaconda Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hei Jeg kobler min Samsung Galaxy S2 til USB for overføring. Dette har fungert greit, og telefon dukker opp som egen stasjon i windows. Det bruker også å komme opp en melding, hvor jeg kan velge å overføre, eller bla gjennom mappene på telefon. Men ikke nå lenger. Mobilen vises ikke lengre på pc'en min. Når jeg kobler den til, lager både pc og mobil en lyd som bekrefter at jeg har koblet noe til, men det skjer ikke noe mer (annet enn at mobilen lader), Hva har gått galt? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Kommer enheten opp i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Hvis du har aktivert skjermlås på telefonen må denne låses opp for at du skal kunne aksessere dataene på den fra PCen, kan det være det? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Kommer enheten opp i enhetsbehandling? Ja, den kommer opp under bærbare enheter, men det står: Denne enheten kan ikke starte Det er ikke skjermlås. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 reinstallere drivere (for mobilen) på PCen? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Du må rett og slett bruke eliminasjonsmetoden: For å utelukke feil med USB-port: Prøv andre porter. For å utelukke feil med USB-kabel: Prøv en annen kabel. For å utelukke feil med din PC: Prøv på en annen PC. Hvis du har bildene på minnekortet: Prøv via SD-kort adapter. Sjekk at innstillingene er satt til "masselagringsenhet" på mobilen og ikke til "kun lading" o.l. Endret 10. juli 2015 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå