Gå til innhold

Tilbud på treningssenter var visst ikke tilbud likevel

Anbefalte innlegg

Hei, for ca. et halvt år siden inntegnet jeg et studentmedlemskap med 12 mnd. binding på Actic treningssenter i den tro om at jeg ville få en rabatt på 20%.

Mannen som jobbet der sa at jeg ville få studentmedlemskapet og at det var på tilbud. Jeg droppet prøveperioden for å rekke tilbudet, og jeg signerte da avtalen med en månedspris på kr 323. Allerede da skurret det litt, siden det på nettsiden sa at det ordinære medlemskapet kostet kr 325, mens studentmedlemskapet kostet kr 323 (2 kroners differanse). Begge var visstnok tilbudspriser.

Få dager etterpå var tilbudet utgått, og jeg gikk inn på nettsidene deres for å se. Prisen på det ordinære medlemskapet var da satt opp til kr 399, men studentmedlemskapet kostet fortsatt kr 323.

Vi ringte senteret, men de sto på sitt og sa at den egentlige studentprisen var kr 359, men at den ikke var satt opp enda på nettsiden deres.

Nå har det da gått et halvt år, og studentprisen på deres nettsider er fortsatt kr 323. Det betyr at hvem som helst i et halvt år nå har kunnet gå inn på nettsiden og tegne et medlemskap til en pris av kr 323, som da var "tilbudsprisen" jeg fikk for et halvt år siden.

Tror dere det er noen mulighet for at jeg kan få brutt medlemskapet på grunnlag av dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...