Plinge93 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hei! Har nettop kjøpt meg en Volvo V50 2005-modell. Radioen/anlegget har ikke inngang for aux/phono og heller ikke DAB. Jeg ønsker dermed å ordne aux-inngang. Har undersøkt litt, og funnet ut at Grom Audio har en boks man kan koble inn på de optiske kablene, og dermed bytte denne funksjonen ut med CD-funksjonen. Denne blir litt i dyreste laget for meg, og lurer derfor på hva det billigste alternativet for meg vil være? DAB er absolutt ikke et must dersom det blir dyrt, men kjekt å ha dersom det ikke koster skjorta. Anlegget i bilen min har ikke CD-veksler, og har en egen CD-knapp under displayet (står ikke CD/mode på knappen, bare CD). Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Hei! Har nettop kjøpt meg en Volvo V50 2005-modell. Radioen/anlegget har ikke inngang for aux/phono og heller ikke DAB. Jeg ønsker dermed å ordne aux-inngang. Har undersøkt litt, og funnet ut at Grom Audio har en boks man kan koble inn på de optiske kablene, og dermed bytte denne funksjonen ut med CD-funksjonen. Denne blir litt i dyreste laget for meg, og lurer derfor på hva det billigste alternativet for meg vil være? DAB er absolutt ikke et must dersom det blir dyrt, men kjekt å ha dersom det ikke koster skjorta. Anlegget i bilen min har ikke CD-veksler, og har en egen CD-knapp under displayet (står ikke CD/mode på knappen, bare CD). Hei! Ser det er en gammel tråd, men befinner meg i samme situasjon som deg nå, hvordan ordnet du det til slutt? Lenke til kommentar
fototor Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hei! Har nettop kjøpt meg en Volvo V50 2005-modell. Radioen/anlegget har ikke inngang for aux/phono og heller ikke DAB. Jeg ønsker dermed å ordne aux-inngang. Har undersøkt litt, og funnet ut at Grom Audio har en boks man kan koble inn på de optiske kablene, og dermed bytte denne funksjonen ut med CD-funksjonen. Denne blir litt i dyreste laget for meg, og lurer derfor på hva det billigste alternativet for meg vil være? DAB er absolutt ikke et must dersom det blir dyrt, men kjekt å ha dersom det ikke koster skjorta. Anlegget i bilen min har ikke CD-veksler, og har en egen CD-knapp under displayet (står ikke CD/mode på knappen, bare CD). Jeg har også en Volvo V50, litt nyere riktignok, og den har AUX inngangen inne i den lille lagringsboksen med lokk mellom forsetene. Er du heldig finner du den kanskje der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå