Susannterkel Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hei. Jeg var på palmesus i går. Og under den ene opptredenen så dyttet 7-8 menn rundt meg og tok helt av så måtte bare ta tak i første vakt å komme meg vekk derfra. I dag litt ut på dagen så fikk jeg plutselig en skikkelig smell bak i ryggen, klarte nesten ikke puste, bevege meg eller sette meg eller noe som helst egentlig. Har hatt brist i ribbeina mange ganger før men ikke på langt nært så vondt som det er nå. Kan brukkne ribbein komme sigende? Har ikke oppsøkt lege for vet det er fint lite dem kan gjøre med ribbens brudd. Setter pris på alt av svar Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 En lege kan jo konstatere om det er ribbena eller ikke, så slipper du å lure. Kan kanskje være greit å vite hva det er? Lenke til kommentar
Susannterkel Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg er ganske sikker på at det er ribbeina i og med at jeg har hatt så mye brister. Bare lurer på om det kan være brudd venter litt med å gå til legen. Om det ikke gir seg får jeg gi det en ny vurdering Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Tull! Legen kan bandasjere deg stramt, og gi deg ordentlige smertestillende midler. Ribbensbrudd/brist er jævlig vondt. Stram bandasje hjelper så lenge du ligger absolutt stille. Se litt stort på det. Din bedre halvdel - må gjøre akkurat det du ber om - så lenge det står på! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Lykke til Var på Palmesus selv og det har alltid en tendens til å bli ganske urolig frem mot scenen. Kan vel være greit å få sjekket det ut. Endret 5. juli 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Susannterkel Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Litt vanskelig å ligge absolutt stille med en 2 åring i hus og min bedre halvdel har knust fingeren så vi prøver å hjelpe hverandre. Typisk sånt skulle skje på likt hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå