Manskow Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Bro i morgendis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Et spennende bilde i mine øyne. Minimalistisk i sin fremførelse. Et bilde som sikkert kan ha et svært godt potensiale for en god sort/hvitt versjon med rett etterbehandling. Mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Flott motiv som passet fint som panorama. Enig med Jan at det sikkert kunne vært fint i Svart/Hvitt også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Et spennende bilde i mine øyne. Minimalistisk i sin fremførelse. Et bilde som sikkert kan ha et svært godt potensiale for en god sort/hvitt versjon med rett etterbehandling. Mvh Jan Takker! Skal leke meg litt med s/hv-utgave også... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Blått og kult. Minimalistisk og elegant. Likte dette! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 LIker dette Enig i at dette nok hadde funket i S/V også Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Et meget severdig bilde, fint utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Takk for alle hyggelige kommentarer! La akkurat ut en s/hv-versjon etter tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg