Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) For ca 6 dagers siden ble jeg utvist fra competitive match fordi jeg antageligvis skal ha drept en på samme lag, men han løp fremfor og ble drept av min granat! Etter 6 dager kunne jeg endelig spille igjen, spilte kun 1 runde etter opphevelsen og gjorde mitt ytterste for at mitt lag skulle få seieren, jeg hadde flest drap og klarte å ta ut et helt team selv. Men etter runde nummer 6 var det en selvgod unge som trodde han var bedre en alle andre som startet en avstemning om å kicke meg, grunnen vet jeg ikke. Men uansett, avstemningen lyktes med 2 hele stemmer og resulterte med at jeg ble utvist fra competitive 6 dager til. Nå er jeg så luta lei av at de skal ha så strenge regler på dette, at jeg skulle få en 6 dagers ban fordi noen hadde lyst til å trolle ser jeg ikke på som noe god grunn. Nå må jeg vente i 6 dager for å få spille competitive.... Endret 5. juli 2015 av Slettet-aj7hPT Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Valve, ka meir forventer du egentligt Selv har eg aldri fått ban Endret 5. juli 2015 av Noiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Valve, ka meir forventer du egentligt Selv har eg aldri fått ban Et så populært spill burde da i vertfall ha et fungerende system Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Føler med deg. Har hatt mange lingende opplevelser selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Du får ikke 6dagers ban uten å ha leavet eller griefet flere ganger, med andre ord så er det mest sannsynlig fortjent. Du blir ikke kicket om du kun dreper en på ditt lag, med mindre du med vilje skyter han ned 1 sekund inn i matchen. Cooldown levels 1: 30min 2: 2 hours 3: 24 hours 4: 7 days "The rules are as follows: every cooldown increases the offense level by one level and after cooldown expires and a clean week goes by the offense level goes down by one level. First level offenders receive a 30 min cooldown, second level = 2 hr, third level = 24 hr, fourth and higher levels = 7 days. The confusion might arise for extreme abusers of the system whose offense level went beyond level 4 now. Here's an example: A player reaches offense level 4 and gets their first 7 day cooldown on Jan 1, it expires on Jan 8 -- this means player can play, but their offense level stays at 4 for the duration of one more week. If player commits a competitive offense on Jan 8 then offense level is increased to level 5 and player is penalized with another 7 day cooldown. That cooldown expires on Jan 15 -- again, this means that player can play, but their offense level stays at level 5 for the duration of one more week. So, after the clean week goes by on Jan 22 the offense level goes down by one level to level 4. Committing a competitive offense on Jan 22 will increase it again to level 5 and assign a 7 day cooldown according to the rules listed above. Essentially if you got your second or third 7 day cooldown in a row this means you need to have two or three clean weeks after it expires before it goes down to offense level 3 which is penalized with a 2 hr cooldown." Slutt å vær drittsekk så blir du ikke bannet. Endret 5. juli 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Det berZerk sa, stemmer ganske godt. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Har spilt nok timer til å bekrefte at dette systemet fungerer, får du så lang ban må du nesten bare skjerpe spillingen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Valve, ka meir forventer du egentligt Hva henviser du til her egentlig? Føler virkelig ikke at Valve er dårlig for spillmiljøet på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Du får ikke 6dagers ban uten å ha leavet eller griefet flere ganger, med andre ord så er det mest sannsynlig fortjent. Du blir ikke kicket om du kun dreper en på ditt lag, med mindre du med vilje skyter han ned 1 sekund inn i matchen. Cooldown levels 1: 30min 2: 2 hours 3: 24 hours 4: 7 days "The rules are as follows: every cooldown increases the offense level by one level and after cooldown expires and a clean week goes by the offense level goes down by one level. First level offenders receive a 30 min cooldown, second level = 2 hr, third level = 24 hr, fourth and higher levels = 7 days. The confusion might arise for extreme abusers of the system whose offense level went beyond level 4 now. Here's an example: A player reaches offense level 4 and gets their first 7 day cooldown on Jan 1, it expires on Jan 8 -- this means player can play, but their offense level stays at 4 for the duration of one more week. If player commits a competitive offense on Jan 8 then offense level is increased to level 5 and player is penalized with another 7 day cooldown. That cooldown expires on Jan 15 -- again, this means that player can play, but their offense level stays at level 5 for the duration of one more week. So, after the clean week goes by on Jan 22 the offense level goes down by one level to level 4. Committing a competitive offense on Jan 22 will increase it again to level 5 and assign a 7 day cooldown according to the rules listed above. Essentially if you got your second or third 7 day cooldown in a row this means you need to have two or three clean weeks after it expires before it goes down to offense level 3 which is penalized with a 2 hr cooldown." Slutt å vær drittsekk så blir du ikke bannet. Hmf. Har da ikke oppført meg som en drittsekk. Drepte som jeg skrev øverst en teammate med en feiltagelse hvor han løp mot granaten min. For noen dager/uker siden det forlot jeg en runde med competitive fordi mine teammates tapte alle rundene, etter 14 tap var det kun 3 på laget mitt igjen og jeg orket ikke mer av dette så jeg forlot runden. Nå i dag ble jeg som sagt ovenfor sparket ut av en selvgod unge uten noe grunnlag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Du blir ikke bannet uten grunn, enkelt og greit. Synsing om hva du har gjort og ikke gjort er irrelevant når du har brutt reglene 4-5 ganger. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Blir man virkelig bannet dersom man blir kicket av egne teammates? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Du blir ikke bannet uten grunn, enkelt og greit. Synsing om hva du har gjort og ikke gjort er irrelevant når du har brutt reglene 4-5 ganger. Det er jeg klar over, men nå skrev jo jeg grunnene for 7 dagers ban. Systemet funker ikke rett og slett. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Du blir ikke bannet uten grunn, enkelt og greit. Synsing om hva du har gjort og ikke gjort er irrelevant når du har brutt reglene 4-5 ganger. Det er jeg klar over, men nå skrev jo jeg grunnene for 7 dagers ban. Systemet funker ikke rett og slett. Du skrev at du stakk fra en comp. runde for noen dager/uker siden, det burde gi deg 30 min cooldown. At du teamkiller noen nå bør da ikke gi deg mer enn 2 timer cooldown. Vet ikke hvor listen ligger for teamkills når det er kort tid siden du sist fikk en cooldown, men jeg har selv teamkillet folk flere ganger (aldri med vilje) uten å få cooldown. Uansett, så virker det som om du ikke kommer med hele sannheten. Det var også nytt for meg at du får cooldown av å bli kicket av ditt eget lag, mulig man automatisk får det om man er på en cooldown-periode. Syntes systemet funger bra. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Eller bare å prøve å nå support for å finne ut hvorfor så lenge? (Det er ikke support of the year for å si det slikt, det tar tid...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå