at10 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hei, jeg har hørt at mange av vennene mine og deres bekjente har amerikansk netflix, jeg lurer på hvordan de gjør det. noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 VPN eller plugins på nettleser, da spesielt chrome sin. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Finnes masse browsertillegg. Feks Zenmate til Chrome. Lenke til kommentar
at10 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Hvordan legger man til disse tilleggsprogrammene? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 PÅ chrom gjør du følgende: 1. Øverst til høyre kan du se 3 streker rett nedenfor X(du kan lukke nettleser med). Venstreklikk dette. Står tilpass og kontrollerer chrom. 2. Velg innstillnger fra menyen som dukker opp. 3. På venstre side vil du få en meny. Velg utvidelser. 4. Skroll helt ned og velg å last inn flere utvidelser. 5. Søk etter Hole better internett. Denne utvidelsen gjør at du kan velge land. Andre utvidelser kan også søkes etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå