Lucifer 666 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skal ha ny 60X60 cpu vifte, men hva er forskjellen på papst og titan utenom prisen?? (regner med det er kvaliteten) De er jo ganske like innen luftmende/støy... Delta sin bråker jo sinsykt men tar mye luft. Burde jeg ta denne heller siden jeg har SunBeam viftestyring og derfor kan regulere den etter behov? Virker jo som om det er turtall avlesning som koster ekstra på Papst sine vifter, men kommer denne til å virke vist jeg kjører den gjennom SunBeam'en? Evnt. burde jeg ta en med mye luftmenge siden det er til CPU'en?? BTW: Tenker på siden av Microplex Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Gå for papst! Du kan jo selvfølgelig kjøpe delataen, men den bråker jo som fy. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Har du noen spesiell grunn til hvorfor akkurat papst istedefor titan?? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Kan foresten alle vifter reguleres 0-12V? Tåler de det? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan foresten alle vifter reguleres 0-12V? Det kommer ann på hvor mye strøm de trekker og hvor mye psu gir på lav spenning.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan foresten alle vifter reguleres 0-12V? Tåler de det? om ikke 1-5 volt så iallefall 0 og 5-12 Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Jaja. Det ble en papst og en titan så får jeg se hvilken som egner seg best på CPU'en. Den andre kan jo brukes på hardiskene eller noe uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå