Tricoli Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Heisann!Bygde ny pc her for en snau mnd siden. i starten funket alt veldig greit, men nå har det begynt å tulle litt.Jeg kan sitte å spille helt fint, men idet jeg går til skrivebord etter en stund kan den være litt kødden.Dvs. Får ikke brukt noen programmer. Den fryser ikke, men om jeg klikker meg inn på f.eks. Spotify, chorme eller min datamaskin skjer det ingenting. eneste jeg kan er å bevege på musa.trykker jeg CTRL+ALT+DEL, avslutter Explorer.exe og prøver å starte på nytt skjer det ingenting.Må rett å slett bruke "svenskeknappen" får å skru den av tilslutt.resten av systemet hvis det kan være til hjelp er;Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3, Socket-1150Samsung 850 EVO 120GB SSDCorsair DDR3 16GB 1600MHz Low ProfileMSI GeForce GTX 960 Gaming 4GBIntel Core i7-4790KCheieftech PSU 650wattTusen takk for evt. svar Endret 5. juli 2015 av Tricoli Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Prøvd å resette hovedkortet til standard? Har du klart å klusse til windows med feil drivere? Hvis det ikke er noen av dette, må vel hovedkortet eller PSU være problemet. Prøv med noe annet hvis du har. Går vel ut i fra tempraturen ikke veldig høy under 40-50 grader på lav belasting. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Legg inn Windows 8.1 Det er mitt forslag Lenke til kommentar
Tricoli Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Legg inn Windows 8.1 Det er mitt forslag Jepp, jeg gikk bort fra win7 som ikke var kjøpt oppgraderte til Windows 8..nå funker alt helt optimalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå