Gå til innhold

Plassbruk på HD

Anbefalte innlegg

Nå i det siste har diskene minne oppført seg litt merkelig. Når jeg sletter ting, så oppdateres det ikke at det er sletta, altså jeg får ikke noe mer ledig plass oppgitt etter sletting. Jeg markere alt på disken (også de sjulte og beskyttede) og fikk oppgitt at diskbruk var på 33,6gb, mens den "offisielt" har brukt 35,6gb. Jeg sjekka før sletting, da var det 35,6gb brukt, noe som altså stemte, men etter sletting får jeg oppgitt det samme ant gb brukt som før. Jeg har kjørt scandisk/chkdsk, uten å bli noe klokere. Dette pleier som regel, av en eller annen grunn å rette seg selv opp etter fra en dag til et par dager. Da stemmer plutselig ledig og brukt plass igjen. Helt til jeg sletter/fytter over noe mer.

Noen som har samme problem som meg, eller som vet hvosdan man løser dette? Dette er et problem som begynner å gå meg på nervene! :(

HW:

Abit kt7-a

primary slave: wd 40gb

Secondaty master: wd 80gb

Primary master: samsung p80 120gb 8mb

W2k SP4 (seff)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker så meget for svar folkens! :)

Det var Norton Recycle Bin som var synderen!  :woot:

Jau, mange som blir lurt av den ja... Tok litt tid før jeg oppdaget at den drev og "beholdt" greier jeg ikke ville ha, men da jeg gjorde det var det rett ut med hele skiten jah :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...