Øystein.F. Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Etter mange vonde års fråvær er eventyrgudfaren tilbake.SNIKTITT: King's Quest Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Infoen under artikkelen nevner bare xbone. Kommer ikke spillet til og? Trodde det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Spillet kommer den 28 til PC,PS3 og PS4. Dagen etterpå til X360 og XBO. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Gleder meg absolutt. Episodebasert er ikke så dumt på denne typen spill , vi som har spilt KQ er også litt eldre og dermed bruker gjerne litt mer tid på å spille igjennom et slikt spill enn dagens ungdom... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg har mange gode minner fra den tiden. KQ-spillene er faktisk noen av de jeg har spilt minst. Men husker første gang jeg spilte et av dem. Husker ikke nr i rekken, men jeg fant et gullegg i et tre tidlig i spillet. Etterpå traff jeg et gammelt og fattig ektepar. De ba om hjelp. Jeg ga gullegget. De sa dette er ikke noe vi trenger. Men de beholdt egget! Gikk videre og kom ikke langt før jeg trengte det. Ingen save, så ble restart. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Open door Jeg vil skrive kommandoer og styre Graham med piltastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå