Tarzan78 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hei! Ser etter muligheter for å henge opp gaming pc under skrivebordet mitt, har kjøpt ett 140X70 arbeidsbord som har grei plass i bredden og sånn, men ønsker ryddigst mulig skrivebord, Har ikke gått til innkjøp av spill pc enda, men på sikt skal jeg ha det, Har da letet på nettet ,men finner bare "jalla" greier og ønsker gjerne innspill, Har også sett etter løsninger med midi tower og sånn cube kabinetter for å kunne ha den oppå bordet..men men tja...vet ikke helt. Ser Komplett har noe pc oppheng, med nylon stropper, ser ikke helt bra ut, i tillegg er jeg skeptisk til å la en gamer pc til 10-15 tusen hengende i 4 tre skruer.. Er det noen som har sett ett solid og mindre sjenerende pc oppheng? Takker for svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hvis du googler cpu holder så finner du endel treff. Priser fra 500 og oppover for modeller i stål. F.eks denne. Men de er ikke lett å finne. Kontorrekvisitafirmaer er vel de som har størst sjanse for å ha slikt, Lenke til kommentar
Tarzan78 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Hvis du googler cpu holder så finner du endel treff. Priser fra 500 og oppover for modeller i stål. F.eks denne. Men de er ikke lett å finne. Kontorrekvisitafirmaer er vel de som har størst sjanse for å ha slikt, Ja har søkt endel på cpu holder, den varianten du linker til har jeg sett endel varianter av, men den var da mulig å bestille innenlands, syns det ser så ustabilt ut.. den lille platen bunnen av pc skal "hvile" på. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg har søkt på dette før og finner ingen andre varianter enn denne modellen, det er en leverandør som har den med uttrekkbar skinne, men bortsett fra det så er alle like. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Ser Komplett har noe pc oppheng, med nylon stropper, ser ikke helt bra ut, Har en del slike på jobben, av og til ryker dem bare man tar på dem. Ikke noe jeg ville hengt en dyr PC i. Har nok noe å si at de vi har sikkert har stått i årevis, men likevel. Lenke til kommentar
Tarzan78 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Ser Komplett har noe pc oppheng, med nylon stropper, ser ikke helt bra ut, Har en del slike på jobben, av og til ryker dem bare man tar på dem. Ikke noe jeg ville hengt en dyr PC i. Har nok noe å si at de vi har sikkert har stått i årevis, men likevel. Akkurat, JA trur jeg har blitt enig med megselv om at jeg ikke vil ha sånn Gaming pcèr har vel litt mer tyngde med større strømforsyning og komponenter, også med støydempnings materiale, Helt underlig at det skal være så vanskelig å lage no skikkelig solid feste anordninger. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Bygg en selv og skru fast opp under pulten. Oljet eik f.eks er pent syntes jeg, litt avhengig av åssen pult du har da. Da får du en skikkelig hylle som maskinen kan stå i, mer som et møbel og ikke slik stroppe-drit. Lenke til kommentar
Tarzan78 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Bygg en selv og skru fast opp under pulten. Oljet eik f.eks er pent syntes jeg, litt avhengig av åssen pult du har da. Da får du en skikkelig hylle som maskinen kan stå i, mer som et møbel og ikke slik stroppe-drit. Vel.. har dessverre ikke snekkerbelte Men vært på ikea, så noen skriver/kommode liknende greier, så også noen mediabenker/tv benk med litt dybde i.. de kan jo faktisk skrus på vegg, og har kabel samler i midten, vurderer jo bygge gamer i mATX kabinett, men kansje det blir litt harry og ha den over skrivebordet, eller så blir det knalltøft Endret 6. juli 2015 av Tarzan78 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Kjøp en skap til å ha under pult, og ta ut skuffene? Da kan du enten ha den på hjul, eller ta av hjulene og skru den opp i pulten (med så mange skruer du vil ) Lenke til kommentar
Tarzan78 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Kjøp en skap til å ha under pult, og ta ut skuffene? Da kan du enten ha den på hjul, eller ta av hjulene og skru den opp i pulten (med så mange skruer du vil ) Hey!! Det var ett godt forslag:) Men kansje blir dårlig med luft sirkulasjon inni ett skap...selv med bare to vegger.. Borre 700 hull, det blir fint:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå