Gå til innhold

DAB, Bluetooth og batteridrift til under 3 000 kr

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenke meg en bærbar DAB-radio med bluetooth for utendørsbruk. Hovedsaklig til bruk på terrassen tilkoblet nettstrøm, men helst med batteridrift om jeg skulle få behov for det. Om den tåler en liten vannsprut er heller ikke det dumt, men det er ikke det viktigste kriteriet.

Jeg vil helst ha den i morgen, så om jeg kan finne den i butikk i Bergen hadde det vært et stort pluss.

Finnes det noe slikt med en lydkvalitet en ikke blir utslitt av å høre på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en del kjennskap til begge merkene, men har ikke prøvd akkurat disse modellene. Begge er gode radioer. Noen anbefaler Geneva, men de har jeg ingen erfaring med. Vil anbefale å finne en butikk hvor du kan prøve litt for å avgjøre om du synes lyden og eventuelt bruken er som du ønsker. Eller om du kjøper et sted med returrett.

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt meg en Pinell GO+

Flott design, god brukervennlighet, god opplevd kvalitet og grei nok lyd. Jeg hadde imidlertid forventet noe mer på lydsiden, selv om jeg så klart er klar over begrensningene størrelsen setter. Ellers må jeg si at den lader ekstremt langsomt (i hvert fall under bruk).

De hadde også Tivoli PAL+ BT, men å gjøre en fornuftig sammenligning av lyd i et stort og bråkete lokale ble rett og slett helt umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...