Sander1999 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg oppgraderte min pc med nytt kabinett, grafikk kort , strømforsyning og hovedkort. Dette gjorde jeg for cirka en måned siden. Den fungert helt fint til nå, men jeg har de siste dagene hatt et problem. Jeg starter opp pcen og alt ser fint ut. Noen ganger kan jeg være på pcen i en time og noen ganger kun minutter. Det som skjer er at skjermen(e) plutselig blir svarte og sier "no signal". Jeg hører at pcen ennå står på men jeg kan ikke få tilbake bildet eller lyd. Hvis jeg skrur pcen av og på starter den normalt men etter en stund skjer det samme. Vær så snill trenger hjelp! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Post info om komponetene dine. Er du sikker på du har montert alt riktig. Som f.eks stand-offs under HK? Og alle kabler er satt riktig? Har du forsøkt å reseate alle komponenter? Har du forsøkt å kjøre maskinen uten skjermkort, hvis du da har integrert grafikk? Har du forsøkt standard feilsøking, alså ved å kjøre maskinen med minst mulig hardware koblet inn? Har du forsøkt feilsøking i form av memory test og CPU stress test? Har du kontroll på temperaturene dine? Lenke til kommentar
Sander1999 Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Hei beklager for at jeg ikke har svart før. Men jeg tror jeg fant ut av problemet. Jeg åpnet pc-en for å se om det var noe som ikke stemte, bare for sikkerhetsskyld. Og jeg så at strømkabelen til grafikk-kortet satt veldig løst. Jeg tok den ut og festet den bedre. Har ikke hatt noe problem enda og skal se hvordan det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå