Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Bikini i bobler.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Tror så absolutt disse bikiniene hadde gjort seg vel så bra med noen vakre damer inni. Men når det er sagt så gjør jo damene seg like bra uten de tekstilene også selv om det bare er på spesielle strender slikt er tillatt. Her tror jeg V2 gjorde seg best i "snøværet". Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Tror så absolutt disse bikiniene hadde gjort seg vel så bra med noen vakre damer inni. Men når det er sagt så gjør jo damene seg like bra uten de tekstilene også selv om det bare er på spesielle strender slikt er tillatt. Her tror jeg V2 gjorde seg best i "snøværet". Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Hadde absolutt gjort seg med noen damer inni disse bikiniene , men da måtte de hatt noen større vanntanker . Helt uten tekstiler hadde de neppe vært å finne i et utstillingsvindu i en klesbutikk , men å la tankene spinne er jo ikke forbudt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Tror så absolutt disse bikiniene hadde gjort seg vel så bra med noen vakre damer inni. Men når det er sagt så gjør jo damene seg like bra uten de tekstilene også selv om det bare er på spesielle strender slikt er tillatt. Her tror jeg V2 gjorde seg best i "snøværet". Roar Hei Roar !Takker for hyggelig og positiv kommentar. Hadde absolutt gjort seg med noen damer inni disse bikiniene , men da måtte de hatt noen større vanntanker . Helt uten tekstiler hadde de neppe vært å finne i et utstillingsvindu i en klesbutikk , men å la tankene spinne er jo ikke forbudt. Mvh Alec Ofte helt nakne damer å finne i utstillingsvinduer. Men de er nok vare av plast og venter på å bli dressa opp. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg