Gå til innhold

The Crew

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være en klyse, men spiller folk dette enda?

Min mening er at det svarte ganske nøyaktig til mine forventninger - midt på treet og under. Jeg hadde sett (men ikke prøvd) Watch_dogs og bilkjøring der, hørt rykte om at de brukte samme styring i The Crew. I stor grad på grunn av bilenes usedvanlige stiv arcade-følelse som hører 90-tallet til, falt det ikke i smak.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes vel ikke et mere unødvendig interface enn uplay. Særlig når man må ha det i TILLEGG til andre interface som Steam eller Origin.

Husker hvor forbanna jeg var når jeg ikke kunne spille Heroes 6 med alle features fordi Legendary-våpen og sånt var knyttet til uplay kontoen min, og når uplay bestemte seg for å være nede ble bare alt konto-greiene tatt ut av spillet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det er noe særlig å måtte bruke Steam, Origin og Uplay, men man må jo det på noen spill  :wallbash:

Har ikke prøvd The Crew borsett fra starten og den var ikke særlig imponerende, men det kan jo bli bedre.

Storyen høres bra ut så den må nok prøves mer, helt klart  :evil:

Lenke til kommentar

Elsker å utforskne åpne verdener. I The Crew startet jeg øverst til høyre på kartet og satte et checkpoint helt neders til venstre. Kjøreturen tok godt over en halvtime, selv om jeg kjørte som f... stort sett hele veien, i så rett linje som mulig. Det sier jo litt hvor stort området faktisk er. :) Men det verste er jo at alt snakket om The Crew får meg interessert i å fyre det opp igjen. Kanskje til og med kjøpe expensionpakken, om den har en behagelig pris og bra innhold. :) Simulator? Nope. Arcade? Så absolutt, og det er ikke negativt. :)

Lenke til kommentar

"The Crew is getting an expansion. The Crew: WildRun will bring a “complete graphical overhaul” and “wild rides” to Ubisoft’s wide-open racer. That means monster trucks, motorcycles, dragsters, and drift cars. It’s out November 17th."

http://kotaku.com/the-crew-is-getting-a-sequel-the-crew-wildrun-will-ap-1711516808

Bedre grafikk og motorsykler? Trenger ikke mer enn det. :D

Lenke til kommentar

Har faktisk aldri skjønt hvorfor folk klager så mye over fysikken i spillet. Greit nok er det ikke på Gran Turismo-nivå, men ille er det vel ikke? Med et så stort kart å leke på, og med seamless online multiplayer (det er det vel? har ikke spilt på en stund) er det jo klart at noe må gå. Det er av samme grunn de fleste MMO-er ikke ser like bra ut som offline spill. Men nå blir jo bra grafikk bedre, så kanskje vi får bedre fysikk også etterhvert? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Ble oppmuntret av denne tråden og begynte å spille Crew igjen for noen uker siden. Kjøpte en "La Ferrari" som tok over litt for den fantastiske Aventadoren. Aventador vinner nok totalt sett :) Veldig bra spill generelt sett. Fikk dette spillet gratis fra Ubisoft men hadde gladelig betalt fullpris for det om jeg hadde visst hvor bra det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...