Gå til innhold

Komplett garanti?

Anbefalte innlegg

Tja, det kan hente skjermen har fått en sprekk eller noe slikt.

Kan du ta et bilde av den?

Er ca. 1200km fra skjermen akkurat nå. Har sjekket, og skjermen har ingen sprekk.

Hvis det er sprekk i panelet, er det pga en utvendig belastning. Da er det ikke garanti eller reklamasjon som gjelder, er det vel?

Vi trenger vel fortsatt å få se et bilde for å kunne vurdere skaden.

Han skrev jo minst to ganger at det ikke er noen synlige skader på skjermen og  spesielt ikke noen sprekk i panelet.

Videre skriver han at "Kan skru på skjermen og alt, men skjermen viser kun masse forskjellige randome farger".

Hva mer vil et bilde av skjermen vise mener du?

Jeg tror det er noe av elektronikken inn i skjermen som har "løsnet" eller gått i stykker ut fra denne beskrivelsen. Hadde dette vært en skjerm utenfor garanti så hadde jeg åpnet denne og sett hva som skjer der inne. Fullt mulig at det er bare en løs ledning o.l. Men slik det er nå er det beste å kjøre reklamasjon på denne.

Det beste er å vise oss et bilde av denne siden det koster ham under en kalori, og kan spare ham for hundrevis av kroner i frakt, og potensielt feilsøkingsgebyr om feilen skyldes noe annet enn en fabrikasjonsfeil.

Bildet som Flodec viste er også "Masse forskjellige random farger" og det kan bety alt mellom himmel og jord.

Legg ut et bilde av skaden, hør hva folk i tråden sier, og så sender du den inn :)

Du leste kanskje at han er ca 1200 km fra skjermen for tiden? (se sitat over)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Masse random farger er oftest fysisk knust skjerm, ett bilde kunne lett avklart det. Det er veldig skjeldent det blir noe fysisk synlig skade av det ettersom det er en plate utenpå selve skjermen som veldig skjeldent blir ødelagt, så den vil oftest både se og kjennes hel ut selv om den er knust.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Tja, det kan hente skjermen har fått en sprekk eller noe slikt.

Kan du ta et bilde av den?

Er ca. 1200km fra skjermen akkurat nå. Har sjekket, og skjermen har ingen sprekk.

Hvis det er sprekk i panelet, er det pga en utvendig belastning. Da er det ikke garanti eller reklamasjon som gjelder, er det vel?

Vi trenger vel fortsatt å få se et bilde for å kunne vurdere skaden.

Han skrev jo minst to ganger at det ikke er noen synlige skader på skjermen og  spesielt ikke noen sprekk i panelet.

Videre skriver han at "Kan skru på skjermen og alt, men skjermen viser kun masse forskjellige randome farger".

Hva mer vil et bilde av skjermen vise mener du?

Jeg tror det er noe av elektronikken inn i skjermen som har "løsnet" eller gått i stykker ut fra denne beskrivelsen. Hadde dette vært en skjerm utenfor garanti så hadde jeg åpnet denne og sett hva som skjer der inne. Fullt mulig at det er bare en løs ledning o.l. Men slik det er nå er det beste å kjøre reklamasjon på denne.

Det beste er å vise oss et bilde av denne siden det koster ham under en kalori, og kan spare ham for hundrevis av kroner i frakt, og potensielt feilsøkingsgebyr om feilen skyldes noe annet enn en fabrikasjonsfeil.

Bildet som Flodec viste er også "Masse forskjellige random farger" og det kan bety alt mellom himmel og jord.

Legg ut et bilde av skaden, hør hva folk i tråden sier, og så sender du den inn :)

Du leste kanskje at han er ca 1200 km fra skjermen for tiden? (se sitat over)

Om han er 1200km fra skjermen ser jeg ikke hvorfor det skal være lettere for ham å sende den inn enn det er å ta bilde av den.

Antar han er på ferie og leser gjennom tråden en av dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...