Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen tanker angående en jente jeg har kjent i 7 år, som nå vill bli mer en venner

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg ville lufte noen tanker angående en Jente:

Jeg har kjent en jente fra et land nedover i Europa i ca 6-7 år nå.

Vi traff hverandre på en  nettside og vi har så å si alt til felles.

Vi har truffet hverandre i virkeligheten mange ganger de siste årene, men bare som ''venner''.

Har det helt supert i lag, tenker det samme, mye klemming osv..

Men kjenner det har blitt vanskeligere å vanskeligere å være sammen med henne kun som venner.

Det siste året har jeg funnet ut at dette ikke funker for meg, jeg vill da ta neste steg å bli noe mer mellom oss.

Jeg liker henne, hun sier hun gjør det samme, men ikke har villet gjort noe mer ut av det pga om det går galt så vill det bli bad mellom oss, som hun sier hun ikke vill miste meg i livet sitt for noe i hele verden.

Nå har jeg sagt rett ut at vi i ihvertfall kan prøve, om ikke så dropper vi alt å gir faen.

Hun snudde faktisk, å nå vill hun gi det en sjanse, det måtte jo bare fungerer med oss.

Er bare veldig usikker på om jeg skal ta dette seriøst nå, lite lyst å brenne meg på noe her nå.

Anonymous poster hash: ae8e8...f80
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

At du har holdt i 6-7 år før du gikk til dette steget er mildt sagt imponerende. Gå all in og drit i å tenk på noe annet, vil hun ikke så er du ferdig med hun. Ingen grunn til at du skal sitte mer på pinebenken.

Lenke til kommentar

Joda, det er akkurat det jeg vill,men om jeg kan ta henne seriøst, at hun faktisk mener dette nå.

Virker bare litt ''for godt til å være sant'' liksom.

Men blir enda en liten stund til hun eventuelt kommer hit da hun vill jobbe å tjene litt penger først.

Lenke til kommentar

Virker bare litt ''for godt til å være sant'' liksom.

Det gjør slikt alltid. Ikke la denne sjansen gå fra deg ;)

Hehe, ja det er vell slik.

Kjører på, så får jeg bare satse på at det blir noe av! :)

Lenke til kommentar

Mitt råd til deg er å slappe av og ta ting som det kommer.

Selvsagt, sørg for å "forberede" deg litt og gjøre i stand hjemmet ditt for henne , det er ofte en stor overgang når noen kommer fra en annen kultur til Norge og det kan være at du må snarlig ut og hjelpe henne med klær som hun vil trenge til været vårt.

Veldig viktig at du er åpen og ærlig om følelsene dine fra dag en, ta godt imot henne , vis henne at hun er hjertelig velkommen og sørg for at hun virkelig føler seg ønsket og elsket. Og ikke minst, bruk tid på henne og la henne få den tiden hun trenger før dere tar forholdet videre steg for steg , ikke hopp til sengs med en gang med mindre hun viser klart at hun ønsker det og heller se på det som den aller første daten deres...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...