Linepusle Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 I dag ble det et treff der det burde være noe å kose seg med for enhver. Hegra festning er vel verdt et besøk, både for historieinteresserte og fotografer. På hjemveien til byen stakk vi innom en bilkirkegård. Veldig gøy! Tar gjerne en tur tilbake en høstdag med litt mindre sol, ja, Ratleto. Her er mine bidrag. Det ble kanskje litt mange? 1. 2. 3. 4. 5. 6. Fra bilkirkegården: 7. 8. 9. 10. 11. 12. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Flotte bilder - skulle gjerne vært med for turens del (og for at bilen skulle få luftet seg.....) - men jeg valgte det bort i dag først og fremst fordi jeg har vært der flere ganger med historie-elever, og en gang før med foto. (Og så bør jeg heller ikke skaffe meg flere bilder på en stund, før de er redigert bort de som har hopet seg opp) - men en ettermiddags sommer-foto til fjæra eller noe blir jeg gjerne med på. (Brattøra-promenaden gikk jeg torsdag, og det ble en del bilder da - bro-åpning med mere...) - Men jeg skal se på deres bilder fra turen her.... 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Takk alle for en fin dag! Veldig hyggelig som vanlig. Linepusle, definitivt ikke for mange! Bare morsomt å få se og dessutom har jeg enda fler. Liker spesielt nr. 3, 8 (godt komponert og flott hvordan man ser skogen gjenom vinduene), 9 (herlige teksturer og farger) og 10. Hegra festning: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Skrotbilene: 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hei, og takk for en fin tur. Festningen viste seg å være et interessant sted ned masse motiver. Det ble visst en BW serie for min del. 1.Holterman 2.Skyttergrav 3.Til stilling 4.Skytterstilling 5.Sovesal 6.Info 7. Bunker 8.Kanon 9 10 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Hei, og takk for en spennende fototreff! Mange flotte bilder! Linepusle: liker nr 3, 8 (spennende med skogen i bakgrunnen), 10 & 11 (fine farger og abstrakaktig) Helena: kjenner igjen mange av motivene. Liker spesielt nr 2 (flott lys), 3 (lekkert makro!!), 4 og 13 (fin komposisjon) Anders: liker nr 3 (fin vinkel), 6 (flott lys), 7 of 8 (stillig effekt) Noen av mine bilder, det blir noen ekstra denne gangen: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Du får være med neste gang, Randi. Kanskje et mellomtreff til Ranheim/Tangenfjæra. Helena, du fikk til spindelvevet på senga, bra! Liker ellers 2(lyset!), 5 (flott lyslinje) og 12 (ensom og forlatt, i ruiner...) Andycam: Dine bilder har fine lysvirkninger. Liker særlig Til stilling of Info på grunn avat jeg trekkes mot lyset. Krøllx: Av dine liker jeg spesielt nr 2 (skarpt og fine lysdetaljer), 6 (skummel type det der ), 16 fint utsnitt. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Takk for turen! Her kommer mine bilder: 1. Spiskammeret 2. Utsikten mot fienden 3. Sykesengene 4. Løpegangene 5. Det blomstrer 6. Makro Linepusle: Stilig grafikk i bilde nr. 11 ! HelenaN: Tøffe kamerater i bilde nr. 13 ! Andycam: Jeg kan se for meg hvordan de løp i bilde nr. 3 ! Krøllx: Flott linjeføring i bilde nr. 2 ! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 andycam, stilige svarthvite bilder, spesielt nr. 3. krøllx, mange fine som vanlig. Jeg har akkurat de samme favorittene som Linepusle og motiveringene er de samme. Trig8, bra initiativ til fototreff! Av dine bilder liker jeg best nr. 1 og 6. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Da har jeg endelig kommet så langt i utlegging av bilder at jeg er kommet til bildene fra dette fototreffet. Subspace: Lava creatures by Tor Atle Kleven, on Flickr Bedford by Tor Atle Kleven, on Flickr B E - for Bedford by Tor Atle Kleven, on Flickr Broken green by Tor Atle Kleven, on Flickr Fortress stairs by Tor Atle Kleven, on Flickr Endret 13. juli 2015 av Ratleto Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 er det noen som ikke er reist på ferie og som vil ha fototreff på lørdag? det er mye aktiviteter i byen for tiden, olavsfestdagene, mat- og ølfestivalen... det er foressten fullmåne på lørdag, og foreløpig har storm og yr meldt sol/overskyet vær. kanskje vi kan ta en tur til ranheim og få med solnedgangen (kl 22:16)? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) (Flyttet) Endret 30. juli 2015 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Hadde gjerne blitt med, men familien fra Sverige er her i helga, så det går ikke. (PS. Tror disse inleggen kom litt feil. Hvis dere skal på en tur i helga kanskje dere skal flytte diskusjonen til hovedtråden så alle ser dem.) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) (Flyttet) Endret 30. juli 2015 av RandiA Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 upsi...min feil. svarte bare på den siste aktiviteten fra diskusjon. men det var for bildetråd. skal legge ut på hovedtråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå