mrdalesen Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Som tittelen sier så vil jeg gjerne bytte telefon vil ha en phablet med god bstteritid, god skjerm, godt kamera og en rask brukeropplevelse. Derfor falt jeg på nokia telefonen, men finner den ikke (ny) i noen norske butikker, faktisk ingen andre enn amazon og syntes det er bedre med noen som fsktisk sender til norge. Er rykter om at det kommer en oppfølger i September, men telefonen min dør etter en halv dag pga ødelagt batteri. Er jo også opptstt av specs osv, men tror snapdragon 800 oppfyller mine behov windowsphone er jo ikke en spilltelefon uansett. Så om noen vet hvor jeg ksn få den så hadde det vært supert ))) Lenke til kommentar
grantsolem Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Aliexpress. Telefonen koster rundt 3000kr. Ja jeg vet at det er en kinaside Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Aliexpress. Telefonen koster rundt 3000kr. Ja jeg vet at det er en kinaside haha jada.. Har kjøpt fra kina-sider før, men kan jeg vite helt sikkert den er ekte? Ørepropper til 300 og en telefon til 3k er jo vidt forskjellige ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå