Neguah Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Den høyre, bakre støtdemperen på min Jaguar S-type lager godt med lyd på uansett vei. Så lenge demperen er i bruk lager den lyd. Legger med lydfilen, samt link hvis du ikke vil laste den ned. Det er vanskelig å framprovosere lyden. Selv når jeg står i bagasjerommet og gynger, så hører jeg nesten ikke lyden. Er det støtdemper eller fjæring? Eller noe annet?https://audioboom.com/boos/3343252-suspension Støtdemper.wav Endret 4. juli 2015 av Neguah Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Slik lyd kommer det fra førersiden bak hos meg når eg går utav bilen. Utrolig fæl lyd så er intr i å vite hva dette er eg også.. Lenke til kommentar
Neguah Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Slik lyd kommer det fra førersiden bak hos meg når eg går utav bilen. Utrolig fæl lyd så er intr i å vite hva dette er eg også.. Jeg leste et sted at en slik lyd kunne komme av dårlig smøring, eller at shock absorber trenger smøring. Hadde vært greit å få dette bekreftet fra kyndige. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Er du sikker på at det kommer fra støtdemperen? For meg høres dette ut som gummiknaking. Oppstår det typisk over fartsdumper? Det første jeg ville tippa på var knaking i stabilisatorstagsforinger, men andre gummiforinger kan lage lyd også. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Multiknirk bakstilling. Det der høres ut som en BMW. En eller annen gummiforing som Leo sier. Støtdemper tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå