Knut S Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 nydelig speiling og flott bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) nydelig speiling og flott bilde Takker, Knut! Endret 4. juli 2015 av smort1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Hvilken kveldsstemning ! Eia var jeg der. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Hvilken kveldsstemning ! Eia var jeg der. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Stemningsfull speiling . Basseng og havet rett ved - ja takk begge deler !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg skal dit i september...gleder meg! Bildet var flott det også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Fin speiling og symetri. Håper det blir en dukkert utenfor bassenget også - ramsalt og krystallklart med sikt på ca 25m ... pass på å få med deg ei 5-kilos kasse med druer hjem også - de beste som finnes .. men det er kanskje litt tidlig enda ..:-) Mvh, Jon Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Nå er jo sommervarmen her så da klarer du kanskje ikke å erte noen med denne idyllen. Men nå er endring til det kaldere meldt igjen så kanskje skulle du ventet et par dager - he he. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Stemningsfull speiling . Basseng og havet rett ved - ja takk begge deler !!! Mvh Alec Takker, Alec! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg skal dit i september...gleder meg! Bildet var flott det også. Mvh Fredrik Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Fin speiling og symetri. Håper det blir en dukkert utenfor bassenget også - ramsalt og krystallklart med sikt på ca 25m ... pass på å få med deg ei 5-kilos kasse med druer hjem også - de beste som finnes .. men det er kanskje litt tidlig enda ..:-) Mvh, Jon Takker, Jon! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Nå er jo sommervarmen her så da klarer du kanskje ikke å erte noen med denne idyllen. Men nå er endring til det kaldere meldt igjen så kanskje skulle du ventet et par dager - he he. Roar Takker, Roar! Snur jo fort her på berget, fra 28 grader en dag, til 14 neste, for så å få 25 grader, og nå blir det bare regn og 10-14 grader til uken... Ja, ja... , en kan jo bli forvirret av mindre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg