Fearling Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) 1. Det funker ikke å gå inn på nett, om jeg søker på en nettside så lukkes den bare 2. Jeg får ikke til å komme inn i app store 3. Det går ikke an å oppdatere ipaden, det kommer bare opp: "programvareoppdatering mislyktes. det oppsto en feil under nedlasting av iOS 8.4." 4. Jeg får ikke icloud til å funke, når jeg skal prøve å logge av kontoen går det ikke, man må skrive passord for å logge av og jeg byttet nettopp så selv om det er rett funker det ikke å logge av, det kommer bare opp "Verifisering mislyktes. Det oppsto en feil under tilkobling til iCloud". Det funker heller ikke å nullstille ipaden fordi da må man skrive icloud passord og da får jeg opp det samme. 5. Tror ikke nettet funker heller, når jeg prøvde å logge på en app sto det at det var nettverksproblemer, men nettet funker fint på alle andre enheter som er tilkoblet samme nett, så det må være feil på iPaden. Hva skal jeg gjøre? Og forresten, jeg har ikke brukt iPaden på flere måneder. Vet ikke om det har noe å si, men ja. Den har vært avslått hele denne tiden. Endret 4. juli 2015 av Fearling Flyttet fra WIndows. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Alle symptomene og feilene tyder jo på at den ikke har nett Prøvd koble den til ett annet trådløst nett? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå