Pellemelle Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny skinnsofa. Den gamle skal kastes. Er det noen som har tips til møbelfirma som ville levert, hjulpet å bære inn i leiligheten, og tatt med seg den gamle sofaen som skal kastes? Jeg er fullt klar over at denne type tjeneste koster ekstra. Jeg bor alene, har ikke lappen, ingen bil, og særdeles begrensede muligheter for hjelp til transport, så jeg trenger ikke å bli påmint hvor mye penger jeg sparer på å ordne det selv. Et annet alternativ er firma som ikke selger varen, men som kan hente sofaen på utsalgssted/lager og ta med den gamle. Jeg bor i Bergen. Ikea har desverre ingen fine skinnsofaer. Jeg pleier å være flink til å google meg frem til det jeg lurer på, men her står jeg litt fast. Tips?! Takk Endret 4. juli 2015 av Pellemelle Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Bohus leverer her jeg bor, om de tar med er jeg usikker på. Meen dra på en av salgsgruppene på facebook i ditt nærområde og legg dun gamle sofa ut mot at den blir hentet. Min erfaring er at gjennstanden er ute av stua ila dagen! Lenke til kommentar
Pellemelle Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Bohus leverer her jeg bor, om de tar med er jeg usikker på. Meen dra på en av salgsgruppene på facebook i ditt nærområde og legg dun gamle sofa ut mot at den blir hentet. Min erfaring er at gjennstanden er ute av stua ila dagen! Uff, det er mange flekker på den, men jeg får vell bare informere om det og se om noen biter på. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Bohus leverer her jeg bor, om de tar med er jeg usikker på. Meen dra på en av salgsgruppene på facebook i ditt nærområde og legg dun gamle sofa ut mot at den blir hentet. Min erfaring er at gjennstanden er ute av stua ila dagen! Uff, det er mange flekker på den, men jeg får vell bare informere om det og se om noen biter på. Jada, de kommer uansett skal du se! Vi kjøpte ny sist vinter, og byttet ut en sliten katteangrepet, malingsinfesert og flekkete sofa som ble hentet med glede:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå