leksehjel123 Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Hei. Jeg har problemer med å bruke nettverket mitt. Jeg har aldri hatt problemer her jeg bor nå med nettverket. Igår kveld fungerte nettverket utmerket, mens i dag fungerer det ikke........ På mobilen og pcen så står det at nettverket er tilkoblet men Det funker ikke jo ikke.... Jeg har starter routeren på nytt, men det funker fortsatt ikke . Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Hei. Jeg har problemer med å bruke nettverket mitt. Jeg har aldri hatt problemer her jeg bor nå med nettverket. Igår kveld fungerte nettverket utmerket, mens i dag fungerer det ikke........ På mobilen og pcen så står det at nettverket er tilkoblet men Det funker ikke jo ikke.... Jeg har starter routeren på nytt, men det funker fortsatt ikke . Er det du som sitter på første router i nettverket og der er denne du har restartet? Om ikke, prøv å restartet første. Hørt med leverandør, kanskje de har problemer? Lenke til kommentar
leksehjel123 Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Nettverket kom plutselig tilbake, hat vært nede i hele dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå