Gå til innhold

RYKTE: Ny Nintendo-konsoll kan komme raskere enn ventet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo være det er en håndholdt maskin det refereres til, altså oppfølgeren til 3DS. Da er det naturlig med en 2016-dato. 3DS fyller fem år i februar.

 

Fra kilden: "Nintendo reportedly is looking to ship 20 million Nintendo NX in the first year."

 

Kan ikke skjønne annet enn at det er håndholdt det snakkes om her når man ser slike høye tall.

Lenke til kommentar

Wii U, hva er det? lool

 

Den konsollen på markedet som etter min mening egner seg best som supplement til PC spilling. Flest eksklusiv titler, som nesten utelukket er av veldig høy kvalitet, de beste spill for lokal flerspiller spill samt en veldig fin maskin for å se på netflix.

 

Dessuten er den ikke en alt for dyr variant for oss som heller bruker penger på pcen vår enn utdaterte laptop-klasse grafikkchips som xbone, ps4 og wiiu har, men allikevel liker å spille med venner på besøk.

 

Det at det er vanskelig å finne på gamestop betyr jo ikke at det ikke er verdt pengene... Flere spørsmål?

Lenke til kommentar

 

Vi har en Wii U her i huset. Stort sett barnespill som spilles, og jeg synes den fungerer bra. Men jeg hadde gjerne sett en mer up-to-date utgave, med bedre oppløsning, mer minne osv.

Nintendo sine egne titler kjører for det meste i fortryllende Full HD 1080P med syke detaljer, så jeg skjønner ikke helt hva du mener med at du vil ha mer oppløsning og minne(4K du mener?)

 

 

Ja. 4K er absolut interessant. Ikke alle titler som spilles her er Nintendos egne for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Det de sa om at dette er et nytt konsept og at noen her mener at 3DS er utdatert, ga meg en ide... Hva om de lager en konsoll som er ganske kraftig, men som kan brukes over alt? Altså ikke slik som wii u men på en måte en oppgradert versjon, hvor det er en håndholdt del som kjører de samme spillene som konsollen du har hjemme i stua uten internett tilgang (altså ikke slik som Remote play...). Den håndholdte delen kjører alle spill som den stasjonære delen, selvsagt ikke i like bra grafikk. Den håndholdte delen plasseres i den stasjonære delen og alle saves overføres like raskt som et knips! Da man spiller på den stasjonære delen, så sitter den håndholdte delen i den stasjonære delen og alle saves overføres kontinuerlig, slik at når du skal på farten så tar du med deg den håndholdte delen og alt av det du spilte på den stasjonære delen ligger der. Hadde konsollen vært slik som jeg beskriver den ville den blitt kjøpt på lanseringsdato, akkurat som jeg gjorde med 3DS da jeg syntes den så veldig spennende ut...

Hadde jeg kunne lagt med bilde i denne kommentaren så skulle jeg vist dere en illustrasjon av hva jeg mener...

 

Håper også at Microsoft kunne lagd en håndholdt konsoll en gang, selv om mange sier at det er ganske usannsynlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...