Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Kvitkrull Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Flott bilde av denne mosen Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 flott du også gir oss info om motivet, det kan jeg like Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Flott bilde av denne mosen Det var noe med lyset akkurat der og da og kontrasten mot steinen som gjorde at jeg tok bildet. Ikke all verdens bilde, men nok til at jeg tok sjansen på å legge det ut. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 flott du også gir oss info om motivet, det kan jeg like Til et ellers forholdsvis kjedelig motiv er det greit å få med litt info. I naturen er den flott å se på. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Flott bilde med tilhørende nyttig informasjon .. Flott fanget og presentert. Flott fargepalett og skarphet. Mvh Alec Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Flott bilde Ragnar! Utsittet sitter bra og medfølgende historie er et stort PLUSS. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Se det var dagens naturfagtime med skarp, fargerik og detaljert illustrasjon i fint lys attåt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Flott bilde med tilhørende nyttig informasjon .. Flott fanget og presentert. Flott fargepalett og skarphet. Mvh Alec Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Flott bilde Ragnar! Utsittet sitter bra og medfølgende historie er et stort PLUSS. Mvh, Jon Greit med en liten forklaring til slike bilder. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Se det var dagens naturfagtime med skarp, fargerik og detaljert illustrasjon i fint lys attåt. Roar Fint, så lærer du enda litt mer du også ! Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Meget god skarphet og eksponering av denne Laven. Interessant lesning. Det er ingen grenser for hvor opplyste vi blir av all fotograferingen Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Ja, jeg føler også at dette med å krydre det hele med fakta er både kjekt og interessant - som gjør at bildet plutselig får et stødig fundament å stå på. Mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Meget god skarphet og eksponering av denne Laven. Interessant lesning. Det er ingen grenser for hvor opplyste vi blir av all fotograferingen Mvh. Rolf Alltid mulig å få litt til inn i skallen vet du ! Noen bilder kan med fordel kompletteres med forklaring/kortfattet historie. Du er jo en eksponent for nettopp dette.Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Ja, jeg føler også at dette med å krydre det hele med fakta er både kjekt og interessant - som gjør at bildet plutselig får et stødig fundament å stå på. Mvh Jan Støtter ditt synspunkt der Jan. Enkelte typer av bilder og motiver kan egne seg godt med litt historie. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Veldig flott i form og farge, fint utsnitt og format også Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Veldig flott i form og farge, fint utsnitt og format også Mvh Oddmund Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg