IngvaldNordland Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 4Men4Goals Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Knallbra! Tidløs dokumentasjon på reiseliv. Kan spinne mye ut av dette. Hvem er de, hvor skal de, hvor har de vært...... Stilig etterarbeid, og s/hv blir helt riktig her (etter min mening) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Et meget godt, fortellende hverdagsbilde. Det ser så lett ut å kunne ta slike bilder, men vet av egen erfaring at man skal ha blikk for situasjoner og kunnskaper om fotografering for å få det til, og det er ikke så lett som det kan se ut til. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Knallbra! Tidløs dokumentasjon på reiseliv. Kan spinne mye ut av dette. Hvem er de, hvor skal de, hvor har de vært...... Stilig etterarbeid, og s/hv blir helt riktig her (etter min mening) En hyggelig komment å lese : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Et meget godt, fortellende hverdagsbilde. Det ser så lett ut å kunne ta slike bilder, men vet av egen erfaring at man skal ha blikk for situasjoner og kunnskaper om fotografering for å få det til, og det er ikke så lett som det kan se ut til. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk skal du ha Ragnar. Må være den første til å si at de aller fleste blir av forståelige grunner heller ikke presentert : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 At plassen er videoovervåket bryr ikke han til venstre seg noe om ser det ut til mens de tre andre ser ut til å ha det travelt med å komme ut ved bildets venstreside. Det blir altså min tolking. Men om den er riktig spiller vel ikke så stor rolle? Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 At plassen er videoovervåket bryr ikke han til venstre seg noe om ser det ut til mens de tre andre ser ut til å ha det travelt med å komme ut ved bildets venstreside. Det blir altså min tolking. Men om den er riktig spiller vel ikke så stor rolle? Roar Noen endinger får vi nok aldri. Takker. Mvh ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg