Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Ustrukturerte blader på denne blomsten, og ikke spør meg om hva den heter. Men bildet er bra ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Flott makrobilde dette. Nydelige farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Ustrukturerte blader på denne blomsten, og ikke spør meg om hva den heter. Men bildet er bra ! Vennlig hilsen Ragnar tusen takk for kommentar, nei hva den heter vet neimen ikke jeg heller Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Flott makrobilde dette. Nydelige farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn tusen takk for hyggelig kommentar Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Her er vel det meste sagt. Har du prøvd å snu den vannrett for å få mest luft til høyre i vår leseretning? Ikke alltid det funker med natur, men verdt et forsøk. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg