Joachim_F Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Lite selger et romskipspill like godt som en gamling med banjo, eller hva?FEATURE: Her er 20 av historiens sprøeste spillcover Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Haha! Et av de få spillene jeg kjøpte til Kommandore var Barbarian, så jeg har muligens den plakaten et sted. Det var ikke derfor jeg kjøpte det, jeg syns det var så dritkult å ta en riktig timet 360 og kappe hodet av folk at jeg følte jeg måtte støtte denne bedriften Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Det var tider da eskene og brukermanualene var mer spektakulære enn selve spillene. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 So addictive.....it should be illegal! Acclaim, Psygnosis osv osv... For noen pingler dagens studioer er. Lenke til kommentar
Mayster Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Det var tider da eskene og brukermanualene var mer spektakulære enn selve spillene. So true. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Før på diverse datamaskiner så var det ikke samme format og størrelse på eskene som spillene kom i. De varierte i størrelse husker jeg. Coveret kunne godt ha en barmfager kvinne eller glorete farger som presenterte spillene. Dagens er mer kjedelige tror jeg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Åh, så jeg savner "Rock Star Ate My Hamster"! Lenke til kommentar
Sveinboer Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Synes Mystery of the Druids kunne vært med her 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Artig! Husker godt dette, å forsøke å finne de mest "attraktive" spill-eskene i butikken, og håpe inderlig på at innholdet sto noenlunde i stil. Som regel endte man opp med å måtte tvinge egen fantasi til å fylle det estetiske gapet mellom cover-art og in-game art.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg