Roar Kneppen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Mot Fuerteventura Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Flott himmel og skyformasjoner danner den øvre ramme mot Fuerteventura langt der borte, og med vulkanske klipper og landskap i forgrunnen og på høyre side. Var som du vet på Fuerteventura i nov 14, og der tok jeg noen bilder den andre veien, mot Lanzarote. Men fikk ikke til komp og utsnitt som kunne forsvare presentasjon på dette forum. Men det har du greid med glans her. Når man ferdes ute i naturen så flyr tanker om både det ene og andre rundt i hodet. En slags avmagnetisering av hjernen. Selv har jeg aldri maktet å sette ord på slike tanker, men kunne jeg det ville det bli gode fortellinger og historier til ettertanke, og slik er det nok for de fleste. Du makter imidlertid å sette ord til slike tankevandringer og det blir en gripende fortelling i seg selv, i tillegg til at historien også i en viss grad knyttes til bildet. Vennlig hilsen Ragner Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Om du skulle dra tilbake til Fuerteventura så ta båten fra Corralejo over ril Lanzarote så får du gode muligheter til å eksponere fra båten. Har blitt litt dyrt å ta en dagstur med båten. Men er man først på ferie så går jo penga uansett. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Et nydelig landskapsbilde dette med flotte farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Følte på meg ditt sinne, frustrasjon og håp i denne teksten. Du er ikke dum til å skrive du Roar! Flott landskapsbilde, snasne farger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Av en drøm i det fjerne har du skapt et vakkert bilde med en flott fargepalett og en livfull dramatisk kyst og ikke minst en vakker himmel i bakgrunnen . Skjønner din frustrasjon - hodet vil men kroppen spiller ikke på lag. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg