ZiPe Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Er det ikkje mulig å tilrettelegge for ei litt anna rute utan at det blir ein omveg? Uansett, dette er berre spekulasjon frå min side. Men kan oppførselen skyldast at ho føler at ferdselsretten som ho har ikkje blir respektert og at ho derfor gjer eit poeng ut av dette kvar gong ho går forbi? Vi anrettet en mye mer praktisk ankomst for både henne og oss der hun hadde mulighet for å kjøre tett på sitt eget hus uten og være i nærheten av oss, hun vil heller spasere flere meter på vår tomt for å komme til hytten. En alternativ anlagt adkomst er jo fornuftig tenkt, men hvis dette "konseptet" evt. først kom på bordet etter rettstvisten(?) som hun vant så kan det hende at årsaken til at hun insisterer på å fortsette gå langs husveggen er fordi hun brukte tusenvis av kroner på advokater. "Da skal jeg jammen ha valuta for pengene og" + og være trassig. Vanlig tror man at en domstolavgjørelser setter et punktum, men i worst case er det kanskje begynnelsen på fortsettelsen. vi betalte rettsaken og omkostningene, vi var villige til å gi henne tomt ved bruk av annen adkomst noe som er svært gunstig, som alle bortsett fra henne garantert hadde sagt ja til. Endret 6. juli 2015 av ZiPe Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 TS. Nok et bevis på, at en skal stelle pent med naboer, så en ikke får dem imot seg. Men gjort, er gjordt. Da vil jeg annbefale dere å "overse" henne, ikke la dere provosere, eller på annen måte vise at hennes snakk, skrik, eller gestikulering, påvirker dere. Jeg hadde forsatt med mitt, uten å la henne påvirke meg. Uansett om det tar 10min. (hver gang), eller 1 time. Da slutter hun nok, før eller siden. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå