Gå til innhold

Hjelp til salg av RAM og CPU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke være en arrogant drittsekk. Men ram er så billig at det er ikke noe vits med å selge det engang.

I 1990 tallet så kunne du solgt ram for profitt, men i 2015 er ram super billig.

Ingen som ser på deg som en arrogant drittsekk her iallefall ;) 

 

kjøpte ram´en for 5000, 32GB.

Vil vell tro at jeg kan få noe igjen for det? eller :)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke være en arrogant drittsekk. Men ram er så billig at det er ikke noe vits med å selge det engang.

 

Usikker om du leste førsteinnlegget til trådstarter ordentlig, men det er ikke snakk om 4GB 1066MHz DDR3 i dette tilfellet...

Endret av Valotunk
Lenke til kommentar

 

Fra prisguiden (nypriser)

i7 5930K: ca 5650 kr

32 GB DDR4-2133 (billigste variant): ca 2400 kr

 

Prøv med ca 30% under nypris først. Får du ikke napp de første to ukene prøv å senk det litt.

takker!

 

ser at de prikkene går nå for 4000kr for 32gb

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2813689

 

 

Jeg tror ikke helt den prisen er så veldig interessant. Altså, det er sikkert gode brikker, som kan klokkes langt med den kjøleprofilen hvis man løsner litt på timingene. Men det er jo 4GB moduler, så 32GB fyller opp alle RAM slottene på de fleste hovedkort. Spørsmålet for min del, og som jeg mener du kanskje bør stille deg er: "Til hvilken pris vil folk foretrekke mine brikker fremfor disse". Jeg vet du hadde måttet ganske mye lenger ned enn de ~2800,- for å få meg interessert...

 

Men CPU'en din er jo svært kurant, den tror jeg slipper unna 30% "regelen", ihvertfall hvis du får den ut på markedet før skylake. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...