Hellemokb Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg har masse forskjellige typer frukt i kjøleskapet, kaffe, butterdeig, og masse annet rart, men det jeg helst vil bruke opp akkurat nå er de fire eggehvitene og de 2 desiliterne med fløte. Jeg nevnte kaffe fordi jeg elsker desserter med kaffesmak! Har du en god dessert til meg? Vennligst kom med fine oppskrifter/forslag, og hjelp meg med å lage en god dessert! Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Lite hjelp kanskje, men en eller annen pai måtte vel dette passe til? Lenke til kommentar
Hellemokb Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Lite hjelp kanskje, men en eller annen pai måtte vel dette passe til? Har allerede en pai i kjøleskapet. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Lite hjelp kanskje, men en eller annen pai måtte vel dette passe til? Har allerede en pai i kjøleskapet. Da har jeg dessverre ikke noen flere råd Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Pavlova Støttes. Lag marengs med eggehvitene, pisk kremen med litt vanilje og ha på så mye fersk frukt som du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå