tsetsefluen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 jeg føler at Nintendo er den mest selvdestruktive spillkonsoll produsenten av dem alle Enig! Og gjør Nintendo en konsoll lik de to andre konkurrentene så taper dem. Akkurat slik Sega floppet. Enten må de trekke frem en flott og fet konsoll ut av tryllehatten eller legge inn årene og kun begynne å lage spill til X-Box og eller Playstation 3. Dette er deres siste sjanse. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Har det ikke blitt bekreftet at Nintendo allerede vil starte produksjon i år via FoxxCon da? Link til noe konkret? Eller er det bare løse rykter igjen? Bundlet med Virtual boy 2, og salget er nok sikret Jeg ville heller hatt Power Glove 2. Den første var genial på mange måter, men problemet der var at den var vanskelig å lage spill til, og å lage støtte til den i gamle spill var nesten umulig. Tross alt snakker vi en kontroller der man bruker både X, Y og Z-aksen analogt, mens spillene bare brukte X- og Y-aksen digitalt. Da sier det seg selv at de var dømt til å mislyktes. Men som de viste med Wiimote og Wiimote Plus har de kommet langt siden den gang, så en ny Powewr Glove kan fungere helt fint. Vi har en analog stikke nå man fint kan bytte ut med power glove, Et problem kan være knappene, men strengt tatt kan vi vel ha en nunchuck til sånt? Eller ha to power gloves (en på hver hånd). Men jeg vil absolutt foretrekke en ny Nintendokonsoll uten en teit gimmick ingen bryr seg om etter en uke. Bare gi oss en Super Nintendo med topp hardware og et nytt Super Mario 64/Sunshine/Galaxy, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Et mål med neste nintendo-konsoll bør kanskje være en arkitektur som gjør porting til et spørsmål om skalering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå