AfroMan_87 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei! Jeg har lyst på en nye bærbar pc, den skal brukes til: -skole -musikk -muligens litt spilling -se film på tven -internet Den må vere nokså stillegående siden den skal brukes en del på skolen, og en skjerm som er behagelig å se på. Jeg har også et creativ 5.1 anlegg jeg kunne tenke meg å koble til. Er det noen som har noen anbefalinger? Hadde vert fint om noen kunne hjelpe Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan jo starte jeg da, siden det ikke er noen andre slike tråder fra før her på foumet. Har selv en Dell 500m, som burde funke bra til det du er ute etter. Bruker min til omtrent det samme, og er knallfornøyd. Vet ikke helt hvordan den ligger an på pris nå, men grei og rimelig maskin. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hvor mye penger har du planer om å bruke ? ? kan sikkert anbefale en maskin til 30.000, men ikke sikkert du skal bruke så mye :!: Lenke til kommentar
AfroMan_87 Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Hadde tenkt å bruke ca. 13 000-14 000 Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kjøp denne eller denne. Har aldri prøvd dem, men de ser bra ut på papiret. Bra skjerm, bra cpu, tråløst nettverk, stor disk, knall pris:) Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan anbefale ibook, eller powerbook. De burde funke bra til det du har planer om å bruke maskinen til. Er kanonfornøyd med min maskin og jeg kan iallfall skrive under på at den er stillegående. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ja, slik som han over sier, så vil jeg absolutt anbefale en powerbook eller en ibook. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 sitter her med en ACER TravelMate 800LCi. Konge maskin med 1,3 centrino 40 gig...har ikke hatt problemer med den i heletatt, og den har alt tenkelig av profft utstyr. bla. radeon 9000 kortet med 64 mb minne og 512 mb ram... ANBEFALES sjekk barbera.... Lenke til kommentar
AfroMan_87 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Takk for forslagene, men jeg fikk et tips om whitebox cl50. Etter som jeg kunne se var den bra og rimelig, i forhold til de andre. I alle fall når jeg får 15% rabatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Takk for forslagene, men jeg fikk et tips om whitebox cl50. Etter som jeg kunne se var den bra og rimelig, i forhold til de andre. I alle fall når jeg får 15% rabatt. Skulle til å foreslå den. Bra maskin, men støtter ikke 5.1 (som jeg har selv). Må kjøpe adapter. Lenke til kommentar
AfroMan_87 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Hvor kan jeg få kjøpe sån adapter? Eventuelle navn og merker hvis det er noe som er bedere enn det andre? Hadde tenkt å legge inn et spørsmål om det var noe jeg kunne kjøpe ekstra for å få 5.1 lyd. Så greit at du nevnte det :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg kjøpte et Creative 5.1 eksternt usb lydkort på komplett.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå