abc9 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Hei. Jeg skal starte på OHG og lurte på om hvordan miljøet der er og hvordan det er der? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 De har iallefall en heftig bunker fra krigens dager under skolen Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Er du snobb har du ingenting å bekymre deg for. Er du ikke snobb, ønsker jeg deg lykke til. Det er ikke noe som heter ''å være seg selv'' eller '' å ha sin egen stil'' på OHG dessverre. 3 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Er du snobb har du ingenting å bekymre deg for. Er du ikke snobb, ønsker jeg deg lykke til. Det er ikke noe som heter ''å være seg selv'' eller '' å ha sin egen stil'' på OHG dessverre. Med andre ord, typisk vestkant-skole. Lenke til kommentar
abc9 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Er ikke noe soss eller snobb heldigvis og kom inn der ved et uhell håper det blir annerledes i år Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Er du snobb har du ingenting å bekymre deg for. Er du ikke snobb, ønsker jeg deg lykke til. Det er ikke noe som heter ''å være seg selv'' eller '' å ha sin egen stil'' på OHG dessverre. Jeg var ikke snobb og var fra Oslo Øst. Klarte meg ganske fint der. Men det er veldig sånn at de fleste henger i egne grupper da de fleste er fra samme bydeler. Er du en grei person er det ikke så vanskelig å komme seg inn i disse grupperingene. Som alle andre skoler, finnes det noen eklinger med for mye selvtillit, men jeg vil si at de fleste er hyggelige. Lenke til kommentar
abc9 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Takk for svar! Jeg bor i oslo øst, men gikk på skole i oslo vest, så tror ikke det blir verre enn det oslo vest skolene er egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå