rugro Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg satt sammen en boks med en AMD 1,4 (XP), et ABIT hk K7-LITE, i et Chieftec kabinett... Kjører på med Abit Siluro GeForce2, og henger på en disk og floppy. Prøver å boote, men skjermen er og blir dønn svart. Helvete! Så fikler jeg litt til med alle LED kablene, og oppdager at disse står på huet. Bytter om, og konstaterer at LED'ene våkner til live, og høyttaleren i pc'en begynner å pipe lane kjipe støt. Får en følelse av at noe er defekt her. Prøver å telle pip, men det er dritmange... Det ser ikke ut til å slutte heller... Har noen noen idé? Jeg har selvsagt sjekket både AGP-kortet og monitoren mot en annen pc. De virket. P.S: Jeg bygde en nesten lik maskin før jul og da var det ingen slike problemer... Jeg har dessuten plukket av kjøleribba og cpu'en, for å sjekke om det ser OK ut, og det gjør det. (Men jeg er fullt klar over at jeg ikke kan se om cpu'en er defekt...) Svar kjapt. Jeg vil ha denne drittmaskinen opp!! :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå