WannabeGuitarCollector5000 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg har en Toyota MR2. Det morsomme er at felgene har et deksel og man må ha et spesialverktøy/skrutrekker for å få av dette dekselet for å komme til hjulmutterene.. Jeg hadde en slik skrutrekker men jeg solgte et annet sett med felger og klarte å sende med denne skrutrekkeren.. Som jeg da ikke får tak i.. Felgene skal være originale Toyota-felger så regner med skrutrekkeren er noe OEM Toyota-greier.. Her er et bilde av slik det ser ut der skrutrekkeren skal; Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Ut fra bildet ser det ut som du skal ha et rundt jern med en noe tynnere, eksentrisk (altså sideforskjøvet i forhold til sentrum på den tykke delen) tapp, på enden? Det lar seg i alle fall lage på et kvarters tid i en dreiebenk, om det ikke finnes andre løsninger... edit: hvis det er original Toyota felger, deksler og skruer, så skal naturligvis verktøy finnes i delekatalogen, og forhåpentligvis også på lager (men saker og ting kan være gått ut av produksjon...). Endret 3. juli 2015 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 http://www.toyota.no/forms/forms.json?tab=pane-dealer Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Sånne skruer som det der og kapsel skruer generelt pleier jeg å få åpnet/lukket med en segerings tang. At man mangler verktøy til dem er helt vanlig. Bytt dem ut med umbraco skruer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå