DataEXperten Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ja hva er ram ok jeg har sett igjennom guider anbefalinger og tester og jeg ser cas to das das to ras 1 2 4 3 8 clokke frekvenser masse her og der kan noen forklare det på en enkel måte Lenke til kommentar
DataEXperten Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 kan jeg bare kjøpe meg et hvilket som helst kort og sette det inn bare det passer Lenke til kommentar
DataEXperten Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 ikke sikker Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bruk siggen min så ser du hva du har i boxen din... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hva er ram ja det er jo et godt spørsmål det ja kanskje noen hadde hatt lyst til å svare på det også dersom du hadde klart å skrive riktig norsk ja som for eksempel å bruke punktum og komma siden slike ting gjør at det du skriver blir leselig men kanskje noen svarer allikevel folk er jo greie men lær deg norsk du så kan du bry deg om hva ram er senere dessuten er google et fint redskap vel kanskje ikke for å lære norsk men kanskje for å lære hva ram og de forskjellige ordene du hører i sammenheng med ram er for noe men ja du får ha en ellers fin og punktum og kommaløs dag du spørsmålstegn og store bokstaver i begynnelsen av setninger er heller ikke å forakte men så har jo du heller ikke mer enn én setning da så jeg vet ikke hvor nyttig det blir nei Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hva er ram ja det er jo et godt spørsmål det ja kanskje noen hadde hatt lyst til å svare på det også dersom du hadde klart å skrive riktig norsk ja som for eksempel å bruke punktum og komma siden slike ting gjør at det du skriver blir leselig men kanskje noen svarer allikevel folk er jo greie men lær deg norsk du så kan du bry deg om hva ram er senere dessuten er google et fint redskap vel kanskje ikke for å lære norsk men kanskje for å lære hva ram og de forskjellige ordene du hører i sammenheng med ram er for noe men ja du får ha en ellers fin og punktum og kommaløs dag du spørsmålstegn og store bokstaver i begynnelsen av setninger er heller ikke å forakte men så har jo du heller ikke mer enn én setning da så jeg vet ikke hvor nyttig det blir nei Dette er ikke tillatt her på forumet , du bør lese retningslinjene Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har lest gjennom innleggende til DataEXperten så er det blitt ganske åpenbart at gutten bare er ute etter å poste tull og er derfor utestengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg