EIRIK.B Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 jeg bor i moss (østfold) og lurer på når makrellen kommer! jeg ser det er en god del sild i vannet, og jeg har fått 2 horngjel. noen som vet når det kommer større mengder av den? setter pris på alle svar. takk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Jeg så makrell i går på andre siden av fjorden litt nærmere tønsberg. Så også i samme område i dag litt lengre ut en stor samling med måker, og jeg går utifra at det var en makrellstim som jaget opp sild. Så burde vel egentlig være borte hos deg straks, om ikke nå. Endret 3. juli 2015 av multisync Lenke til kommentar
EIRIK.B Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg så makrell i går på andre siden av fjorden litt nærmere tønsberg. Så også i samme område i dag litt lengre ut en stor samling med måker, og jeg går utifra at det var en makrellstim som jaget opp sild. Så burde vel egentlig være borte hos deg straks, om ikke nå. tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
T homas Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 En uke siden forrige svar, men jeg har trukket opp en del makrell nå, både i sundet og langs festelandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå