Fredrik N. Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 trollskog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Ser ut til at du er i det trolske hjørnet om dagen. Mørke, nesten eventyraktige omgivelser. Spesiell etterbehandling regner jeg med. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Man blir nesten litt trolsk av å vandre i løvskogen i Trollheimen om kvelden.. Har jobba med bildet en stund for å få fram litt sånn der trolsk stemning. Ja, ja bildet ble vel bare sånn passe, men synes det er fint at noen kikker på det og gir kommentar. Takk skal du ha Ragnar og ha en strålende helg! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 God og trollsk stemning her! Likte godt blåbæra! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Meget stemningsfullt og fint. Flott etterbehandling igjen. Bra jobba ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 God og trollsk stemning her! Likte godt blåbæra! Blåbæra? Det er noe rødt, men veit ikke hva det er jeg (det burde jeg visst så ofte jeg ferdes her). Takk for kommentar, Helene! 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Takk til deg også, Rolf! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Trolsk stemning og trolsk lys . Og med de røde bærene som blikkfang. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Takk Alec! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Takk skal du ha, Tove ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 God og trollsk stemning her! Likte godt blåbæra! Blåbæra? Det er noe rødt, men veit ikke hva det er jeg (det burde jeg visst så ofte jeg ferdes her). Takk for kommentar, Helene! Blåbæra har røde blomster før den blir bær og blå. Tror det er det jeg ser? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Hei Helene. Kan se ut som det er noen små røde bær som vokser på noen små trær. Vet eksakt hvor bildet er tatt så jamen skal jeg sjekke hva det er neste gang jeg ferdes der.. God Helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg