Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Jeg vil egentlig bare skryte av kundeservicen en får ved kjøp av Bosch og Siemens hvitevarer. De er i en helt annen liga enn hva jeg har opplevd fra andre leverandører.

Hadde problemer med vaskemaskinen. Ringte kundeservice, og dagen etter hadde de en servicemann på plass for å se på maskinen. Resulterte i at de ville erstatte den gamle maskinen som var kjøpt hos Elkjøp.

Elkjøp kunne ikke levere tilsvarende modell før om 14 dager, og var ikke villig til å gi en bedre modell uten mellomlegg. I grunn forståelig det når de kan levere tilsvarende maskin. Men å være i 14 dager uten vaskemaskin er selvsagt helt uaktuelt for en familie på fem, og ikke hadde jeg veldig lyst å legge mer penger i en vaskemaskin heller.

Men så, mens jeg var på Elkjøp så ringte de fra Siemens for å informere om at jeg kunne ta kontakt med Elkjøp for ny vaskemaskin siden den var kjøpt der. Forklarte da situasjonen med ventetid, og de umiddelbart tilbød seg å gi meg modellen over uten tillegg i pris med leveranse på førstkommende mandag. 

Så nå får jeg en maskin som Elkjøp ville ha 3300,- i mellomlegg for uten å betale noe ekstra, og jeg får den levert langt tidligere enn hva tilfelle ellers ville ha vært.

Så all honnør til Siemens kundeservice, og det blir definitivt Simenes/Bosch neste gang jeg skal ha nye hvitevarer.

Så nå ser jeg frem til å få Siemens WM16W649DN så vi endelig kan vaske klær igjen :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt. De gjør nok ikke dette bare for å være snill, men for å sikre seg en fremtidig kunde og god omtale blant venner/familie. 

Uavhengig av grunn til at de gjør dette, så er det for meg som kunde veldig betryggende når ting er så enkelt og gjennomføres på denne måten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...