ProphetSe7en Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg vil egentlig bare skryte av kundeservicen en får ved kjøp av Bosch og Siemens hvitevarer. De er i en helt annen liga enn hva jeg har opplevd fra andre leverandører. Hadde problemer med vaskemaskinen. Ringte kundeservice, og dagen etter hadde de en servicemann på plass for å se på maskinen. Resulterte i at de ville erstatte den gamle maskinen som var kjøpt hos Elkjøp. Elkjøp kunne ikke levere tilsvarende modell før om 14 dager, og var ikke villig til å gi en bedre modell uten mellomlegg. I grunn forståelig det når de kan levere tilsvarende maskin. Men å være i 14 dager uten vaskemaskin er selvsagt helt uaktuelt for en familie på fem, og ikke hadde jeg veldig lyst å legge mer penger i en vaskemaskin heller. Men så, mens jeg var på Elkjøp så ringte de fra Siemens for å informere om at jeg kunne ta kontakt med Elkjøp for ny vaskemaskin siden den var kjøpt der. Forklarte da situasjonen med ventetid, og de umiddelbart tilbød seg å gi meg modellen over uten tillegg i pris med leveranse på førstkommende mandag. Så nå får jeg en maskin som Elkjøp ville ha 3300,- i mellomlegg for uten å betale noe ekstra, og jeg får den levert langt tidligere enn hva tilfelle ellers ville ha vært. Så all honnør til Siemens kundeservice, og det blir definitivt Simenes/Bosch neste gang jeg skal ha nye hvitevarer. Så nå ser jeg frem til å få Siemens WM16W649DN så vi endelig kan vaske klær igjen 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 selv om det koster litt så får de med veldig mye mer på kjøpet når de gir såpass god kundeservice. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Selvsagt. De gjør nok ikke dette bare for å være snill, men for å sikre seg en fremtidig kunde og god omtale blant venner/familie. Uavhengig av grunn til at de gjør dette, så er det for meg som kunde veldig betryggende når ting er så enkelt og gjennomføres på denne måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå