Gå til innhold

Føler meg litt lurt med kjøp av Mao View Radeon.

Windoge

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et Mao View Radeon 9600 PRO kort for ikke så lenge siden.

Hadde aldri hørt om merket men prisen var den vanelige for de kortene og det er jo "PRO" stod det.

Men standard så ser det slik ut:

Engine Clock: 400

Memory Clock: 205

Er ikke dette litt feil til å være ATI Radeon 9600 PRO ?

Får 2750 marks når kortet ikke er klokka, og max 3250marks når jeg har klokka det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Engine Clock: 400

Memory Clock: 205

Er ikke dette litt feil til å være ATI Radeon 9600 PRO ?

Ja det er feil. Det er en mellomting mellom 9600 Pro (400/300) og vanlig 9600 (325/200). Dette fikk du også bekreftet i en tidligere tråd, så hva vil du med denne tråden? Ja, jeg synes du har grunn til å klage på kortet.

Lenke til kommentar
Problemet var vel det at PRO kortet ikke gir den ytelsen et pro kort SKAL gi.

Problemet er at kortet du har fått ikke er et Pro-kort, selv om det ble markedsført som en Pro-kort. Å klage til produsent av kortet kan du bare glemme, da de sikkert har kontor langt borte i Asia eller noe. Du går selvfølgelig til butikken der du kjøpte det for å klage.

Lenke til kommentar

Hehe, riktig det Jørgen. Jeg returnerte et PowerColor 9800pro til Komplett som jeg hadde overklokket en del. Heldigvis var det jo vifta som hadde gått, så jeg får ny i posten straks.

Hilsen Ole

^Th0mas^: Du må sjekke med hver enkelt nettbutikk. Dersom du har kjøpt kortet på komplett.no, står det egne lister over produsenter for retur. Hvis du ser Mao på den lista, skal du sende inn kortet til dem (Mao). Hvis det ikke står på lista, er det komplett som skal ta seg av saken, altså har de ingen returavtale med Mao, og må ta erstatningen selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...