AfterGlow Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Kan gi smartklokkene fire timer mer batteritid.LG vil øke batteritiden kraftig med et latterlig enkelt grep Lenke til kommentar
G Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Da gjenstår å test den runde formen, som kan fylle hele den sirkulære klokkens hulrom. Men om klokken er firkantet, så bør vel et firkantet design være det optimale, og ikke et sekskantet? Endret 3. juli 2015 av G 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Er det virkelig tomrom i dagens smartklokker? Jeg skjønner at nyvinningen her er batterier i andre fasonger, men et sted må jo klokkens elektronikk gjemmes også. Hvis det ikke blir plass ved siden av batteriet, må jo hele klokka bli tykkere? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Det handler om å plassere delene i klokka effektivt. Å bygge seg rundt et batteri er mindre effektivt enn å bygge batteriet rundt de andre delene. 1 Lenke til kommentar
yooman Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 rett meg hvis jeg er gal, men hvorfor ikke bruke sirkulær formet batteri? bør det ikke være bedre utnyttelse av plass vs sekskantet batteri? eller er det ikke mulig å lage slike? Lenke til kommentar
G Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Du er ikke spenna gærn. For vi har jo knappcellebatterier. Og de har vært med "meg" så lenge jeg kan huske at jeg har levd. Du får spør noen som kjenner meg, om jeg snakker med dem (batteriene) eller ikke. For jeg kan ikke være 100 % sikker Men, når jeg fikk tenkt meg litt om så har jeg jo et slikt batteri for CMOS BIOS, og siden jeg kommuniserer med PC'en min her og nå, så "snakker jeg jo med batteriene mine" https://www.google.no/search?q=button+cell+batteries&espv=2&biw=1440&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=s1iaVeDoG6XaywPKt4iQDA&ved=0CAYQ_AUoAQ Endret 6. juli 2015 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg