Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Undersiden av et innsekt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Ja, for kjerringa har du vel vaska så mange ganger at hu har mista interessen? Hvertfall var du mye heldigere enn jeg var med ei flue en regnversdag på Lanzarote. Det ble ikke skarpt nok. Her har du t.o.m. fått fram grunnen til at du muligens vil bli beordret til vindusvask. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 huttetu du tar store sjanser på at kjerringa ikke er å tittet på bildekritikken Ragnar. Men stilig å få den varianten av insektsbilde Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Ja, for kjerringa har du vel vaska så mange ganger at hu har mista interessen? Hvertfall var du mye heldigere enn jeg var med ei flue en regnversdag på Lanzarote. Det ble ikke skarpt nok. Her har du t.o.m. fått fram grunnen til at du muligens vil bli beordret til vindusvask. Roar Takk for din gode og velfunderte tilbakemelding. Dette er jo ikke noe macrobilde som kan måle seg med de mange andre her i forhold til lys, skarphet m.m. så i så måte fortjener det knapt noen kommentar. Men gjennom 2 lags skittent vindu kan man vel ikke forlange så mye mer. Men bildet gir i hvertfall et annet uttrykk, og det var bare dette enkle jeg er ute etter her. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 huttetu du tar store sjanser på at kjerringa ikke er å tittet på bildekritikken Ragnar. Men stilig å få den varianten av insektsbilde Du har rett. Er avslørt allerede, så her blir det nok vindusvask i sommervarmen ! Takk for hyggelig og munter kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Litt stilig, annerledes innsektbilde. Skarpt og innsektet fint plassert i bildeflata. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Litt stilig, annerledes innsektbilde. Skarpt og innsektet fint plassert i bildeflata. Mvh Fredrik Takk for kommentaren Fredrik ! Skj Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Hei Ragnar! Macro er gøy! Flott bidrag til dei mange insektbileta på biletkritikken her om dagen. Likar fargar og komposisjon. Nyansane i vindauga skapar liv i bakgrunnen. Bra! Fortsett det gode arbeidet Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Hei Ragnar! Macro er gøy! Flott bidrag til dei mange insektbileta på biletkritikken her om dagen. Likar fargar og komposisjon. Nyansane i vindauga skapar liv i bakgrunnen. Bra! Fortsett det gode arbeidet Mvh. Magnar Takk for svar fra en macrospesialist som deg ! Dette er et helt annerledes macro, og ikke påtenkt som direkte konkurrent til øvrige innsekts/macrobildene her. Men det var noe med det totale inntrykket og dette med nyanser og struktur i og gjennom vinduet som gjorde at jeg la ut bildet. Interessant med macro, selv om dette langt fra er min spesialitet. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Stilig ! Hvis det ikke hadde vært for flekkene på glasset (som du sikkert har fått beskjed om å vaske pr nå), så kunne en tro du hadde greid kunstykket med ta bilde av denne i flukt Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Hva med å vaske vinduene uoppfordret? Da ville du ha opparbeidet deg bonuspoeng til bruk ved en senere anledning... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Stilig ! Hvis det ikke hadde vært for flekkene på glasset (som du sikkert har fått beskjed om å vaske pr nå), så kunne en tro du hadde greid kunstykket med ta bilde av denne i flukt Mvh. Rolf Takk for din hyggelige kommentar Rolf ! (Vindusvask skulle visstnok vært foretatt for lenge siden ifølge autoritært hold). Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 Hva med å vaske vinduene uoppfordret? Da ville du ha opparbeidet deg bonuspoeng til bruk ved en senere anledning... Typisk kvinnfolkprat dette. Nå fikk jeg jo den bakgrunn jeg ville ha, med nyvaskede vinduer intet bilde på Bildekritikken. Takk for din skarpe, men allikevel lune kommentar Helene ! Skj 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg