Gå til innhold

Engasjement

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Fin serie om engasjement. Ser du har valgt ut paroler med omhu.....

Flott at folk engasjerer seg og påpeker skeivheter/urettferdighet. Godt dokumentert og et godt menneskelig utrykk i v3.

Dette er en måte og prøve å nå frem til "øvrigheta" på, som vi forhåpentligvis håper de legger merke til. Engasjement er til tider mangelvare i mange sammenhenger i dagens samfunn. Det var adskillig mer på 60-70´tallet, og da særlig i denne form. Bare spør Kneppen, for det aner meg at han har en god del og fortelle om det....

Lenke til kommentar

Fin serie om engasjement. Ser du har valgt ut paroler med omhu.....

Flott at folk engasjerer seg og påpeker skeivheter/urettferdighet. Godt dokumentert og et godt menneskelig utrykk i v3.

Dette er en måte og prøve å nå frem til "øvrigheta" på, som vi forhåpentligvis håper de legger merke til. Engasjement er til tider mangelvare i mange sammenhenger i dagens samfunn. Det var adskillig mer på 60-70´tallet, og da særlig i denne form. Bare spør Kneppen, for det aner meg at han har en god del og fortelle om det....

Takk for en fin kommentar Pentaxen! Ja jeg likte best v3 selv. En kort serie, jeg tenkte det var passende å starte ytterst og jobbe seg inn mot en enkeltperson på en måte, derav rekkefølgen av bildene.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Slik som helsevesenet fungerer (ikke fungerer) i dag er det på sin plass å gå ut på gaten for å si sin mening om dette.

Godt fanget og formidlet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott liten serie om engasjement, der det beste bildet kom til slutt! Likte veldig godt V3. :thumbs:

Slik som helsevesenet fungerer (ikke fungerer) i dag er det på sin plass å gå ut på gaten for å si sin mening om dette.

Godt fanget og formidlet.

Mvh

Alec

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...